Tallinn kuulub Euroopa kümne targa turismilinna hulka

Tallinn kuulub Euroopa kümne targa turismilinna hulka

37
(Uuendatud 12:33 22.08.2018)
Tallinn kui turismisihtkoht on valitud 10 finalisti hulka konkursil "European Capital of Smart Tourism". Konkursiga tunnustatakse silmapaistvaid saavutusi Euroopa linnaturismi arendamisel.

TALLINN, 22. august — Sputnik. Turismilinnasid hinnatakse neljas kategoorias: ligipääsetavus, kestlik ja jätkusuutlik areng, digitaliseerumine ning kultuuripärandi ja loovuse kaasamine turismimajandusse. Kümme finalisti näitasid oma edukust kõigis neljas kategoorias, edastab Tallinna linnavalitsus.

Abilinnapea Aivar Riisalu sõnul on turism Tallinna jaoks oluline majandusharu."Turistid kulutavad Tallinnas 960 miljonit eurot aastas ja turism loob otseseid töökohti ja kaudseid töökohti erinevates sektorites," ütles Riisalu.

"On oluline, et linna turismiarenguid suunatakse jätkusuutlikult ja vastutustundlikult, säilitades tasakaalu majanduse, keskkonna ja kohaliku elukvaliteedi vahel," lisas Riisalu.

Tallinnas toimub rahvusvaheline loovlaager >>

Konkursil osaleb 38 linna 19 Euroopa riigist. Lisaks Tallinnale on finalistide hulka arvatud Brüssel, Helsingi, Ljubljana, Lyon, Malaga, Nantes, Palma, Poznan ja Valencia.

Tiitli "European Capital of Smart Tourism" võitjad selguvad novembris. Lisaks kahele linnale, kes saavad kanda seda tiitlit, tunnustatakse linnade saavutusi ka neljas eraldi eelpoolnimetatud kategoorias.

Konkursi eesmärk on tunnustada jätkusuutlikke ja innovatiivseid turismiarenguid linnades. Turism on väga kiiresti arenev majandusharu, kus on rohkelt väljakutseid nii teenuste disainis kui digivaldkonnas aga ka jätkusuutlikus arengus ja loomemajanduse paremas kaasamises.

Visit Tallinn Creators' Camp loovlaagri raames võõrustab Tallinna Ettevõtlusameti turismiosakond 23. augustini Tallinnas seitset reisimisele pühendunud rahvusvaheliselt mõjukat sisuloojat, vahendas uudisteportaal Sputnik Eesti teisipäeval.

Rahvusvahelise loovlaagri eesmärk on leida uusi sihtkoha saadikuid, kes kannaksid edasi Tallinna positiivset kuvandit reisisihtkohana. Sisuloojaid annavad Tallinnast viraalset sõnumit edasi nii foto, video, vlogi, blogi kui ka story kujul. Eesmärk on jõuda vähemalt miljoni inimeseni vanuses 18-35.

Kas Tallinnast eemale? Kus veel eestlastel puhata >>

Tallinna abilinnapea Aivar Riisalu sõnul on sellised ettevõtmised turismisihtkoha turunduses efektiivsed.

"Tallinna väliskülastajate uuringu andmetel ütleb 2/3 meie väliskülastajatest, et erinevatel sotsiaalmeediakanalitel on olnud mõju Tallinna reisisihtkoha valikul ja seetõttu on oluline sõnumit Tallinnast kui turismisihtkohast sotsiaalmeediakanalites levitada", ütleb Riisalu.

22. augustil kell 15 toimub Viru keskuse Rahva Raamatus paneel, kus loovlaagris osalejad jagavad oma muljeid Tallinnast ning oma kogemusi tööst maailmaränduritest sotsiaalmeedikutena. Üritus on avalik ning oodatud on kõik huvilised.

Reisigiid Lonely Planet nimetas Tallinna parima kvaliteedi ja hinna suhtega linnaks, mida 2018. aastal kindlasti tasub külastada, vahendas uudsteportaal Sputnik Eesti.

Igal aastal korraldab Lonely Planet kampaania "Best in Travel" tõmbamaks tähelepanu maailma silmapaistvamatele sihtkohtadele. Võistlus toimub erinevates kategooriates ja Tallinnal on au kanda võitjatiitlit "Best Value Destination 2018" linnade kategoorias.

Eesti elanikud toovad reisidelt kaasa ohtlikke nakkushaigusi >>

37
Tagid:
ühiskond, konkurss, linnaturism, turism, European Capital of Smart Tourism, Aivar Riisalu, Euroopa, Tallinn, Eesti